tåg trip

efter att engelskaläraren aldrig kom så bestämde HV10 oss för att gå hem, så nu sitter jag på tåget på väg hem med härligt folk vid namnen, jasmin, jasmine och sandra . ska till nässjö och träffa kimberly, gå in på smycka och kolla halsband. ska bli kul att få träffa min lilla kimberly.
som många andra så äter vi mat i skolan och efter var jag och jasmine nere på willys och skulle köpa strepcils, men nej, då har dom åldersgräns. så fick gå in på apoteket istället. lika bra det.
när jag kommer hem vid fyra tiden så ska jag äta och sedan träffa jens som jag inte har träffat på år och dagar.
som sagt har jag och mina klasskompisar humor. underbart!

Kommentarer
Postat av: jasmine

HAHAHA, fan vad vakert! XDD

2010-08-28 @ 10:38:20
Postat av: Kimberly

min lilla lilli <3

2010-08-30 @ 19:09:21
URL: http://kimberly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback