visade fingret och drog

efter en väldans trevlig gårdag så sitter jag nu på väg hem igen till min lilla etta och har internet! hur bra känns inte det?
gårdagen var ganska överlägset den bästa dagen på v- festen , lite mindre synd att det bara var jag, niko, kimberly och unni. i vårt privata jetplan var jag och min kära väninna niko ute på en cykeltur. på v-festen var även anna bergendahl, någon från lilla medolifestivalen och andra där och underhöll oss ( rock'n roll agnes), även att vi hade klarat oss ganska bra själva! kvällen slutade absolut inte efter v-festen utan den slutade hemma hos niko vid fyra tiden eller något liknande. kan även tillägga att jag tåget/ jetplanet på väg hem var det roligaste på länge!
tänker även tillägga att jag nästan dog nyss när man mamma kör som en dåre och kör före när det är heldraget sträck? och är väldigt nära på att krocka med trafik från andra hållet? hon kör sådär 125 km/h på en 90 väg. känns inte så säkert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback