all night long

+från att kvällen började med ett nedranns sug på fiesta. kom räffynäj till mig. vi fixade oss, pratade lite i telefon, och skrek lite. senare kom rut och minus och gjorde kvällen ännu bättre med lite förkrök.
helt plötsligt miste jag en vän. grät som aldrig förr.
senare blev kvällen som jag aldrig kunnat hoppats på. helt underbart och ljuvlig tack vare mina älskade vänner. kvällen fortsatte länge länge länge tills
vi inte kunde stå längre efter cirka fyra försök. tack gör en underbar kväll/ natt  eller vad det nu var. tack mina älskade vänner. supernöjd.

Kommentarer
Postat av: Malin

aww superduper kväll :D love ya :*

2010-12-23 @ 11:38:41
Postat av: Jennifer

puss lilli, det var grymt! <3

2010-12-23 @ 11:42:23
URL: http://jenifererikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback