all in

att ha vaknat till solen idag efter alldeles för många dagar med regn gjorde att jag hoppade upp ur sängen med största leendet på läpparna! helt underbart!

för övrigt vill jag också säga grattis linn på 16-års dagen! som vanligt firas detta med dom allra bästa och nu när det inte är mycket kvar på sommarlovet så kanske det bli all in tonihgt?
vi kommer även att fira tvillingarna johnsson, väldans trevligt!
hittade tyvärr ingen bild på den andra tvillingen, istället blir det gamla bilder från högstadietiden i huvudstaden.
p.s jag har bara snygga kompisar
klockan är snart tolv och jag lyckas alltid börja försent med allt och stressa in i det sista, så nu tänker jag ta hela dagen på mig!
  • jag tänkte börja dagen med en promenad, nu när det är sol!
rensa huvudet, lyssna på lite härligt musik.
  • sedan tänker jag bada, fila& smörja in mina fötter, sätta mig på altanen med en härlig tidning.
tips! för att öka blodcirkulationen i fötterna så kan man ha två baljor med vatten, en med varmt och en med          kallt, viktigt att det är skillnad i temperaturerna! ha fötterna ca en halv minut i varje balja, byt balja varje            halvminut i ca 8 minuter. för att få fötterna extra mjuka och gosiga, häll i fotsalt i vattnet och avsluta med en          fet fotkräm. som pricken på i:et, måla på med en läcker kulör som du gillar och matchar till din outfit!
  • när fötterna har fått sin behandling är det dags för händerna! fila naglarna i en härligt form och måla dit samma kulör på händer som på fötter eller kanske lite fransk manikyr? får se vad det blir. kanske även blir en handpeeling på det? läste i någon tidning om att göra en egen handpeeling med lite salt, och flytande honung som man kunde blanda ihop och börja skrubba med. får väl se om det funkar!
  • får ju absolut inte glömma bort ansiktet! kanske lägger på en ansiktsmask och drömmer mig bort i några minuter eller så. lite gurkor på det!
  • funderar på att gå barbent i kväll, iaf måste benen fixas till, blir att smörja in med en fet body butter efter.
  • sedan blir det ett härligt bad med badsalt och doftande oljor. mums! med lite inpackning i håret och lite oljor så ser det friskare ut. blir även en peeling i badet.
  • hoppas att jag inte har glömt något nu, för sist ut blir att fixa kläder, mejken och håret. blir nog att lyssna på härligt musik till för att bli extra taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback