nys aldrig i vattnet

Gårdagen tillbringades med Angelica. Mycket trevligt.


vi badade minst fyra gånger
varning: nys aldrig i vattnet när du simmar där man inte bottnar, för jag dog seröst av skratt och glömde bort att simma..





Vi åkte även ut till snurrebo på eftermiddagen där jag tog mig en springrunda medans Angelica tog en ridtur. På tillbakavägen fick hon för sig att köra på världens minsta grusväg genom skogen med hur många gupp i som hälst.

Blev även ett kvälls/ nattbad! '
Kvällen/ natten slutade med att Angelica sov hos mig. Problemet var att det inte blev alls mycket sömn, nästan ingen alls. Snart somnar jag, väldigt snart.
Nej, nu ska jag hålla mig vaken, för nu ska jag äta och bli riktigt tjock och sen blir det en långpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback