shoppingdag med far

Idag vaknade jag tidigt som aldrig förr för att bege mig och shoppa med min far. mycket trevligt!
började med en hel del möbler på Ikea bland annat säng, soffa, tv-bänk, bord, matta, lampor och massa småsaker till min lilla lägenhet!
Eftersom det bara var jag & min far så blev det en fikapaus någon gång efter två timmar på Ikea också, den satt fint! ( min far klarar sig inte utan te & fika)
eftersom att vi hade bestämt detta i ett tag så skulle ju självklart Ikea ha tekniska problem med korsläsaren och därför blev det jätte köer ( inte som på den tyska flygplatsen när Eyjafjallajökull på Island hade utbrott, men nästan)
När pappa och jag kom ut med varsin full vagn och överpackad bil så bestämde vi oss för att åka hem och lämna allt och sedan åka in till stan igen.
Andra gången vi åkte in blev det lite Ikea igen och sedan blev det av till Media Markt för att köpa en tv till mig. När vi var där tänkte vi köpa oss en till mac, men pappa kände att vi skulle vänta lite.. blev också lite laddare till DS light, och andra sladdar.
Sedan tog vi våran blåa bil till a6 igen och gick lite i affärerna. Där blev det ett par skor till mig från dinsko.
efter sju timmar i stan så är jag äntligen hemma! Mycket nöjd med dagen, tack pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback