undra hur kissie kissar?

hahaha ja , det var en fråga som jag & angelica ställde oss själva.
Långpromenaden blev inte av förrän sextiden då jag somnade direkt efter jag hade ätit mig fet.
eftersom Angelica ville fota, och jag bada, så blev långpromenaden väldigt lång

det hade tydligen öst ner reg medans jag sov, så marken och gräset var härligt blött!

härligt med ett uppfriskande dopp precis efter man har vaknat.

långpromanaden började som sagt med bad.

vi gick sedan rakt ut mot kohagar, flugor och skog

hittade en mysig stig

väldigt mitt ute i skogen


hittade fina smultron

Vi var väldigt mitt ute i skogen, tillsammans med alla älskade knott och mygg

lagom till vi gick tillbaka hem så kom självklart solen tillbaka

avsluar med en snygg bild på angelica, för nu ska jag ut till jens!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha men Lilli! Kunde du inte tagit en liiiite finare bild :o Haha, men sjukt kul har vi ju haft :D Eller tycker du inte? (: <3

2010-07-16 @ 18:48:25
URL: http://angelicaeekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback