oslagbara underbara älskade

lite så här nu i efterhand kan jag erkänna för precis alla att jag aldrig har känt såhär för någon eller något. har aldrig älskat en varelse så här enormt mycket. har aldrig fått så mycket upplevelser och aldrig i hela mitt liv lärt mig så här mycket saker som jag gjorde av älskade linus. bilderna är tagna när det inte var tävling och då jag inte pressade honom alls. han var ju trots allt inte mer än tre eller fyra. han hade talangen och han hade viljan. slutet kunde i alla fall inte blivit bättre än det som hände. nu kommer det och det kommer från hjärtat. jag älskar dig linus.

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?

- fin häst!

2010-11-23 @ 18:13:09
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: FATMA | underhållning

Vem tycker du bär en outfit bäst, Rachel Bilson ellr Jessica Szohr? :)

Postat av: Lilli La Montmartre

guess who: TACK!!

2010-11-24 @ 17:05:34
URL: http://LilliLaMontmartre,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback