people always leave

gårdagen- hockynöje.
stressad stressad stressad hela dagen. skolan var skön och som vanligt. att cykla till skolan var inte en så bra idé eftersom att det låg is överallt. jag såg även lite ut som tomas di leva.
efter skolan cyklade jag hem, bytte väska och begav mig mot tåget och nässjö. tog jag bussen hem till inavel, åt lite mackor, och begav mig till malmbäck till maja, som jag inte har träffat på något år.
vi åkte raka vägen till kinnarps arena. en dålig betong arena enligt mig. där spelade hv mot  djurgården och tyvärr det det 2-0. träffade det förflutna där och det förstörde lite av matchen.
kom hem vid halv elva tiden och sov hos mor och far. ställde väckarklockan på 05.00 för att ta tåget tillbaka hit nu innan skolan. trött!
du och jag, vi, jag och du, flickvän, pojkvän, två olika håll
otrogenhet, sambo, droger, förlovning, djur, droger, otrogenhet, vigsel, hela framtiden tillsammans.
ett nytt liv tillsammans.
psyket, drog- och alkohol problem, tiden är över.
en gång fast, alltid fast. ditt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback