skyll aldrig på alkoholen

har suttit och diskuterat renovering, pengar, mobiltelefon, shrek och framtid med min far.  vi har två helt olika syn på livet.. men ändå lite sammansvetsade djupt djupt ner i tankarna. kände mig som en riktigt tråkig debattör som brukar sitta i någon tråkig men intressant debatt på typ svt2. i alla fall kom vi fram till att jag kommer bli rik som satan, bo i huvudstaden, vara lite finare och lite bättre, gift med en snygg man som kan laga mat och har ett fint arbete. två barn som är riktigt fina. osv. de flesta vet min framtid.
i alla fall ska jag packa lite och sedan baka en kaka.

bilden är speciellt till räff, för detta är min kaffebild

Kommentarer
Postat av: räff!

Jag sitter här med min kaffekopp i handen och känner mig rörd, aaww!

2011-04-03 @ 13:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback