my drinking is killing me

sitter i solstolen som är otroligt ful men underbart skön.
innan på morgonen blev jag väckt av ett sms, när jag efter en timme lyckats somna om blir jag väckt av ännu ett sms. jag bestämde mig för att gå ut och springa i värmen och efter det blev det en snabb dusch för att torka i solen, somnade här i solen och efter någon minut eller två ringer ludvig och väcker mig. han ville inte ens något viktigt..

nu är det inte lönt att somna om för om två timmar ska jag och kinkie vara lite miljövänliga. vi ska ta tåget till stan och spendera och slösa pengar där. en fika och lite shopping.  inte nog med det så är det fotboll ikväll, gais - dif.  blir rätt soft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback