tomma ord

min dröm i natt var lustig. självklart handlade den om det jag och jensijensi pratade om igår..en stor del av drömmen bestod av tomma ord. ord som man bara säger utan att mena det. sådant man kan säga utan att folk ens uppmärksammar det längre för att vi missbrukat det? jag älskar dig är ett ganska vanligt misstag. hur många finns det inte som säger det utan att ens älska? trettonåringar som inte ens vet vad det betyder. jag vet liksom knappt vad det betyder.i drömmen fick jag agg för detta. jag visste nog inte ens om själv att jag kunde bli så frustrerad för en sådan sak. nog om min konstiga dröm som jag kommer gå och tänka på halva dagen.

i dag ska jag plugga matte, engelska och kanske lite idé och kultur. oavsett. sedan ska jag baka muffins för det är satans gott. ut och springa tillhör min vardag. fast egentligen kommer jag nog bara gå ut och sova i solen igen och vänta på att kinkie ska komma hem från körskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback