puder före luder

lika knas kväll igår som kvällarna innan. börjar få tillbaka de gamla vanorna. efter maten träffade jag angelica, tog en promenad och jag missade hockeyn, med en tår i ögat. efter hockeyn drog vi till jensi jensi och l. krökade, krökade, krökade, rökte och krökade. har nog aldrig krökat så länge som jag gjorde då. vid tre tiden åkte vi in till nässjö, köpte cigg, hämtade frank. chillade lite hos frank först, sedan in till jensijensi. efter det åkte vidare till eksjö, dom gick in på hotellet, träffade roberto. sedan åkte vi tilbaka hem. frank deckade dirr. vi andra öste på några timmar till. innan vi åkte till rolf, och l och jensijensi gjorde inbrott? vid fem tiden kom snuten och hälsade på. nedranns otrevliga och dumma. lagom racistiska också. äsch, det slutade inte där. det slutade någon annan stans.  vaknade mellan l och angelica iaf med en satans huvudvärk. på morgonen tog jag och angelica en promenad, gick ut sjön innan jag gick hem och åt. nu blir det att skriva dagbok som måste skrivas. sedan träffar jag angelica igen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha vilken jävla kväll/natt alltså! :)

2011-01-30 @ 15:44:02
URL: http://angelicaeekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback