det överexponerande gömstället

min man har inte hört av sig om festen som han skulle så laxen och jag dissar. min man dricker kaffe ibland och det vill jag också kunna och velat göra det ett bra tag, dock utan goda resultat. har inte städat mitt rum. gör det senare. så jag bakade en nöt-moccarulltårta. alltså en rulltårta med nötbotten och en moccakräm inuti. gott med lite kaffesmak. istället för att städa mitt rum satt jag och tänkte på det här med att lita på folk. för mig tar det lång lång tid för att kunna lita helt på en människa, hittat ett undantag. blir jag sviken så tar det ännu längre tid och oron finns där hela tiden, men när jag väl litar på någon så gör jag det fullt ut. är inte orolig för någonting och shit vad skönt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback