solen lyser på oss för kärlekens skull

förmiddagen tillbringades vid badplatsen som planerat med kinkie linkie. jag taggade satan inför en kväll med mina fiskar. nyss fick jag reda på att kvällen kommer tillbringas utan dom. andra saker kommer i vägen så blir det såhär. alla tillbringar kvällen på olika håll. själv har jag ingen aning om vad jag ska göra nu, när kinkie också dissar och sara inte kan lämna sin hund ensam. finns liksom inte så mycket val här i inavel. annars var det tänkt att spendera tid vid badplatsen och bara låta tiden . det är sådana dagar jag vill utomlands, bara för att slippa alla problem för just nu bara väller alla in. vädret är ju fint i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback