vadå vadå om nu är nu

efter att ha solat på badplatsen med gott folk gick jag hem, lagade fisk och sedan träffade jag sara som har köpt hund. hur söt som helst och min hundfobi börjar saknar men säkert gå över, jag försöker i alla fall ge nya hundar en chans. efter att jag träffat sara en stund åkte jag till tamarah med min bror, träffade lite gott folk, spelade spel, skrattade, åt lite godis och blev fet innan jag gick vidare till min man. gick för att leta jordgubbar utan gott resultat, så köpte med en smörgåstårta, ramlösa med jordgubbssmak och en mörk choklad med jordgubbssmak. äntligen fick jag för en gångs skulle bjuda honom, för att fira vår första månad, flera kommer det att bli för jag har hittat honom, min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback