skynda att älska

inte så jätte nyvaken. vaknade första  av att jag glömde stänga av alarmet. någon timme senare vaknar mor för att åka till jobbet. då kommer katten in till mig. jamar lite och ta sedan min säng med storm.
så nu sitter jag och tittar på the voice och äter bullar. riktigt gott.

i dag har jag även studiedag. en studiedag som är lagd på fel dag? skolan borde lägga studiedagarna efter hur mycket jobb vi har i skolan. just nu har vi typ ingenting. nästa vecka har vi allt. ungefär så.

i alla fall så ska jag packa en väska snart med saker som ska lämnas vetlanda. jag ska nämnligen gå på visning med far min vid tre.  spännande.


annars blev jag rätt rädd av denna, såhär på morgonkvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback