en som krossar hjärtat och namnet är kokain

har gått/ sprungit runt sjön och är förvånad att jag fortfarande kommer ihåg just den vägen. gick där senast när jag gick i sexan med skolan. annars har jag bara ridit eller cyklat runt och då har jag tagit en längre väg med bättre underlag. sedan tog jag en lång dusch innan jag åt en god frukost. jag njuter mer av en frukosten om jag förtjänar den. annars har jag suttit och skrivit ett reportage om gorillan gillbert och nu håller jag på med en saga om apan holgersson och hans vänner som lurar iväg de elaka människorna. tro inte att vi får skriva om vad som helst, utan vi har fått rubriker och bilder som vi ska skriva till. men a-kursen är ju bara en prövningskurs så det spelar ingen roll om man får g, enligt vår lärare som är stenhård med betygen. för g är enligt henne superbra.. suck.

annars underhåller min katt mig rätt bra, speciellt när han kommer in och luktar nybakade bullar eller tittar sig i spegeln och tror att någon annan katt är på hans revir. nyss lade han sig i min garderob i en svettig och äcklig träningsväska under mina klänningar och somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback