hundra meter söderut

bland det värsta jag vet är att vakna av en satans fluga som sätter sig överallt och surrar. det gjorde jag nyss. jag kunde sovit en timme till, men istället vaknar jag nu och är irriterad på flugan. funderar på att gå en promenad istället eftersom vädret är super.



tror inte mina fiskar läser min blogg, vet att dom tittar in någon gång ibland men inte mer. isåfall är jag rätt körd. saken är att idag flyttar jag. hundra meter söder ut. jag blir av med min äckliga, fula, snuskiga lägenhet och får en lite mindre äcklig och snuskig lägenhet. känns bra. mina fiskar vet nämligen inte om flytten, liten suprice. kommer därför heller inte hinna blogga så mycket idag heller. för vid halvfyra senast åker jag och papsi tillbaka hit med martinio i bilen. underbart.

Kommentarer
Postat av: Iverjennie

Very nice site!

2011-08-30 @ 12:43:09
URL: http://iverjennie.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback