let me introduce my friend

jag fick ett fint mejl av emanuel innan idag. mors bästaväns son. hon kallar hennes bästavän för storasyster. han hade hört från hans mor att jag skulle gå på popadelica där bland annat han och hans vänner i im from barcelona ska spela i helgen, i så fall undrade han om han skulle skriva upp och fixa in mig på gästlistan, där kostnaden är gratis. jag har redan beställt biljetter och betalat för dem, eftersom han först inte kunde fixa in mig. alltså har jag en extra biljett över nu..

Kommentarer
Postat av: Malin

du kan ju dra med en viss grabb, ehehe :D :*



aw aw aw aw "the last (song) moment"

2011-05-03 @ 17:55:04
URL: http://malinaxxelsson.blogg.se/
Postat av: Kimberly

eller så tar du med dig kimsan? (a) aaaaahahaha.....

2011-05-03 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback