om man ska bete sig som ett svin så måste man backa upp med en talang

har sovit bort i stort sett hela dagen. sovit, ätit, gått promenad, sovit, badat, sovit och nu ska jag snart äta. kommer lägga mig i soffan sedan framför tv.n, kolla på kvällen är din och sedan eurovision, där eric saade representerar sverige.

i en intervju med tidningen gp säger han: ”parkeringsböter är typiskt mig, det är min stil. bara i går fick jag två. jag parkerar på handikapplatser hela tiden, för att jag inte orkar hitta någon parkering.”

det finns så många skikt här, så många olika saker som fascinerar med citatet. sättet på vilket han ser böter som en del av en image, som en del av en livsstil. hur han skryter om att detta sker ofta, dagen innan intervjun hade han fått två stycken, slutligen hur han liksom på lattjo gör klart att han av lathet brukar parkera på handikapplatser..

i soffan kommer jag i alla fall somna med mina magsmärtor. jag skulle egentligen vara kvar i vetlanda denna helgen och studera och gå på summerdicso med snyggingarna ikväll. dock åkte jag från vetlanda igår och orkar inte åka tillbaka idag. studerandet kommer gå som det går, fyra inlämningar i svenskan och sedan matteprov igen. suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback