rehabba

slang eller inte. jag säger det ändå.

har ångest inför nationella matte a imorgon. matte b provet gick åt pipsvängen, skrev inte ens mitt namn på. tittade bara snabbt igenom och konstaterade att jag inte hade de talanger som krävdes. är så obeskrivligt skoltrött. dock sista hela veckan i skolan och tretton skoldagar kvar sedan sommarlov. i alla fall så tog jag och jonnis en sväng in på gymmet efter skolan innan jag gick hem för att läsa igenom matten för i morgon. dock glömde jag a boken i skolan. tänker sova tidigt, vakna utvilad och hoppas på att det sker ett under i morgon.

annars var orienteringen med räff rätt awesome, hittade en rätt kontroll, annars tog vi bara första bästa vi hittade. jag tycker inte om skogen när jag måste vara där, annars kan det vara rätt fin. spindlarna kryllade överallt och jag liksom väntade på att ormen skulle komma och hugga till mig. obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback