take me as you found me

somnande hos martinio och stannade där över natten. satans trevligt och med ett seriöst prat. far kom och hämtade mig vid nio och sedan åkte han, jag och mor in till stan för att äta frulle och shoppa. mamma var på shoppinghumör och jag fick med mig en hel del hem, dock inga kläder, mer saker, accessoarer och hudvårdsprodukter. det bästa av allt var att mor och far betalade precis allt. jag kanske la ut femton kronor på en cholkadkaka. vi åt även på mitt favvoställe, twincity. rekommenderar absolut stället. lyckades hitta en morsdag- present också och när vi tog en sväng in på ikea hittade jag min tavla jag velat i några år. självklart fick den följa med mig hem den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback