almost everything

åkte till lägenheten för att hämta kläder och annat till senare i veckan, tar alltid med mig för lite saker. letade efter ett par nya skridskor också, hittade inga i min storlek i vetlanda. prövade allt. sen frisören? jodå, en hel del åkte av. var inne på intersport med, hade vadå, tio minuter på mig att hitta ett par skridskor, fanns ett par bandyskridskor i min storlek. så tog dem. hade liksom inget val där. åkte dirr till mor och dagiset och lekte lite med barnen innan mor slutade. barnen är för bra och personalen lika så. love love. ikväll åker jag antingen till mannen, annars sover jag home. allt beror på när han tänker släppa sina dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback