ville säga någon om alla goda teorier

lite spontant och stressad men okej. hämtade mannen i morse, åt lite frulle och spelade familjespel med honom och far. naturkompaniet på a6 ringde och sa att min jacka hade kommit? den sista som finns i världen? superglad i alla fall. fjällräven greenland women parka. fick lite panik över att det är fest på vd huset. några killar som hyrt lokal och har fest där ikväll, så ett par skinbxor och ett linne fick följa med mig hem också. far nöjde sig med en ny systemkamera. nu har jag precis kommit ur duschen och skall fixa mig för strax innan sju åker jag till ishallen för att titta på hockey med laxen. synd att vic åkte iväg. direkt efter drar vi till niko och unni för att fixa det sista innan jag springer förbi john innan vi går till vd. möter upp linn och becka med. juste, kommer somna hos mannen också. bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback