en enda religion- kärlek

dagens händelse. sovmorgon till halvett som alltid. tog det lugnt nu på morgonen och tittade på barnprogram som jag brukar. plötsligt ringer det på dörren och jag går dit i mannens t-shirt och string, öpnnar upp dörren och förutsätter att det är jonnis. som alltid när hon kommer skämtar jag alltid med att säga: nej, vi vill inte ha sådanna som dig här. när jag tittar upp märker jag att det var två män, kring fyrtio och tjugo år. tjugoåringen såg ju inte helt fel ut. dom stod där och sa att de skulle byta kyl och fixa till, innan de skrattar till och ser på mig. håret ser ut som en slickad katt eftersom jag duschade igår och somande med fuktigt hår. upptäcker sedan att jag måste vända mig om och backa för att de ska kunna komma in.. tror att jag visade hela rumpan. inte lika kul. längesen jag skämdes så här.

efter mina tre timmar i skolan kommer mannen hit för att tillbringa kvällen med mig. ljuvligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback