jag kanske inte är smart, men jag vet vad kärlek är och det är inte många som gör

lycka. jag förväntade mig en födelsedag som liknade vardagen. jag fick en helt annan upplevelse. jag fick uppleva den bästa födelsedagen i mitt liv. började med att jonnis ponnis kom på morgonen med två ortoligt fina paket. sådant bara jonnis kan göra. i skolan fick jag ett linne men ja.. vet inte om jag ska uttala mig om vad det stod på. heh.  mannen blev sen hit så jag åkte till gymmet och tränade med jonnis tills han kom. när han mötte mig utanför gymmet stod han där i kavaj och en ros i handen. det där asså, det är mannen i mitt liv. kom hem till mig, åt mat som mannen förmestadels lagade och sedan fick jag tillbringa min födelsedag med mannen som förtrollat mig. från ingenstans alls tog han fram något som jag verkligen älskar, tofeffee. sista timmen tillsammans bestod av ostbricka och tofeffee. lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback