artonde mars tvåtusennio

precis kommit hem efter en promenad, eller egentligen till willys för att köpa mig bröd. grovt faktiskt. jag borde egentligen städa för det behövs, men istället står jag och tjuvkikar på några ungdomar som spelar basket. nej jag ångarade mig, dom spelar fotboll. det påminde mig om hur trevligt jag och niko hade när vi var på näridrottsplatsen i nässjö och spelade basket eller när linn och kimberly var här i måndags och vi spelade basket här utanför. en väldans trevlig sport. just nu fick jag oerhörda magsmärtor nu tänker jag lägga mig och kolla på tv innan dolle kommer för att hålla mig lite sällskap till i morgon.
en mycket gammal bild, lite närmare ett och ett halvt dock finns fina minnen bakom den, exakta datumet är den 18 mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback