headbanger

blev lurad av solen.. var inte så varmt ute som jag trodde. gick in ganska snabbt igen. men kameran följde med ut, katten också.  jag tänkte vara smart och passa på att göra lite skolarbete nu när febern har invaderat mig, dock inte så kraftigt. men istället kommer huvudvärken fram så fort jag ska koncentrera mig. det går max tio minuter, sedan skriker den på mer ipren, mer alvedon,  mer ibumetin mer av allt.

det är för kallt för att vara ute, känner av febern för mycket då, kan inte vara inne och kolla på film, kan knappt blogga utan att huvudet sprängs. usch, fy och blä. lyckades ändå att beställa ett par byxor och en väska, så är nog rätt nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback