love story

har precis duschat och innan dess var jag ute på en morgonlöpning. jag kan nu konstatera att min kondition är sämst. alltså vet jag vad jag behöver förbättra nu under sommaren. hela veckan har jag ätit skräpmat och igår stannade vi till på godisflyget på vägen hem och fick med mig en hel del.. strax ska jag gå ner och göra min lite frulle, läsa tidningen och bara njuta innan det är dags att lägga sig i solen för att försöka få lite färg, ta något dopp i sjön och sola lite till. jag och kinkie kanske träffas sen och går och lägger oss på badplasten senare också.

när jag vaknade kollade jag på matlagning och blev lite inspirerad och därför tänker jag laga middag sen, fisk blir det. mums. senare i eftermiddag åker jag till martinio och spenderar kvällen där. underbart. men nu kurrar magen så dags för frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback