grupptryck eller bara efterbliven..

nu har jag blivit typ som alla andra, jag har skaffat en blogg!


dagen har spenderats hemma i lilla inavel..
vaknade vid tolvtiden och orkade verkligen inte gå upp, så låg kvar och kollade på "Dear John", en mycket bra film! När jag sedan tg mig samman och gick upp fick jag reda på att lägenheten är min! Var på visningar hela dagen igår, så känns ganska gött att ha en nu!
Senare idag blev det lite grill & sen väntade ett avsnitt "One Tree Hill", helt underbart att lägga sig i soffan efter en fet middag och bli ännu tjockare. Men innan jag hann att titta färdigt på avsnittet så ringde det en snubbe, vi kallar honom "säl" eftersom att jag & min bff Kinkie Linkie blev kallade det av honom igår..
(har inte bestämt mig om jag ska vara privat & inte nämna några namn eller om jag ska skriva namnen rakt upp&ner, Kinkie Linkie är typ halva mitt liv, så hon blir inte privat) i alla fall så ringde Säl och berättade att hans utländska kompis var här och att de ville bara med mig. Tidigare idag hade jag och min Kinkie Linkie bestämt att vi skulle ta oss ett bad idag, så varför inte med lite trevligt sällskap?  Vi cyklade upp mot badplatsen & badade med dom, hans utländska kompis kunde tydligen inte prata så bra svenska, och jag är inte så duktig på engelska så det blev att jag fick använda min grymma spanska.. haha vi förstod varandra i alla fall (:   

nu sitter jag här med magsmärtor som alldrig förr..


antar att jag är väluppfostrad & presenterar mig och min kära kompis Kinkie Linkie.
jag med glasögonen, hon i glasögonen


Kommentarer
Postat av: Kimberly

Me like att Lilli har skaffat en blogg hon med! en follower här ja :D

2010-07-09 @ 20:59:34
URL: http://kimberly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback