gömde sig i något kylskåp

jag tröttnar mer och mer för varje dag på min äckliga lägenhet jag till och med skäms över den.
när jag lever mitt miljonärsliv med min brat, charlie och dotter ska vi minsann inte bo i lägenhet. hellre att vi bor på djursholm i en fin villa med portkod än i city i en fin lägenhet med portkod. jag skulle aldrig vilja utsätta mina barn för lägenhetslivet med elaka grannar, ingen trädgård och tanken på att man alltid måste tänka på vilken tid det ska vara lugnt och tyst.

varför jag är så frustrerad över lägenheter? jo, jag gillar inte mina granne alls. dom gillar inte mig. bakgården är rätt skabb och solen lyser fel så det inte går att sola, eftersom den andra byggnaden skymmer. nej, nu tänker jag sitta här och underhålla mig med att titta på charlies framtid, my super sweet worldclass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback