i wanna be with you, you, you

nej jag har fortfarande lektioner i skolan som vanligt, veckan ut. dock har jag annat för mig.

jag är så nyvaken man kan vara, ögonen går inte ens att slå upp helt. trött är jag och pulsen är fortfarande hög efter att jag precis drömt en mardröm om att det först var någon i en rullator som kastade pengar på folk inne på h&m, blev man träffad var man tvungen att vara med i ett tortyrspel där döden var den enda utgången. satan vad glad jag var när alarmet ringde. det ringde för att jag tänker dra mig ner till karlskrona där vädret ska vara lite bättre än här. heh. tänker även ta på mig något jag nästan aldrig brukar ha, långklänning, eftersom jag är så satans kort. långklänning, hatt och sandaler? nu ska jag pröva något nytt.

sen kan jag tillägga att dessa snyggingar från sthlm klär sig verkligen, speciellt han till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback