six months

27 november

Lilli, tack för det finaste och bästa halvåret jag kan minnas, jag har haft det tungt vissa perioder men du har alltid funnits där, även att du inte tror du hjälper till så gör du det så otroligt mycket! Att bara du finns att prata med mig gör mig så jävla lycklig.

Nu inatt, när jag låg på dig och du sade att du aldrig skall släppa mig, du förstår inte hur lycklig jag blev, jag älskar verkligen dig och jag vill aldrig vara utan dig.

Jag önskar den stunden varade för alltid för den var så fin och underbar, precis som allt med dig, sån fint och underbart. Jag är så kär i dig som man bara kan bli och det borde vara olagligt att älska någon såhär mycket. Det är ju så att man blir rädd!!

Jag kommer alltid finnas vid din sida älskling, i alla lägen för jag vill aldrig vara utan dig, DU ÄR PERFEKT!

Jag har hittat något vissa letar efter i hela sitt liv, Äkta kärlek och någon man vill spendera sitt liv med<3

JAG ÄLSKAR DIG LILIAN AIKO MOHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback