martin shop nr. 2

grattis till karro som fyllde nitton dagen som vi åkte till ullared..

bilder från tisdags och våran roadtrip till ullared

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaha, vad händer idag, det är frågan. Jo ikväll blir det fiesta med öl-poker och dunk dunk musik igen.  Kanske träffa daniel också? kinkie linkie och jag har planer i alla fall, eller jag kanske ska kalle henne för gudrun?

Jag borde städa mitt rum för det är inte fräscht, inte alls, över huvud taget. Det ligger kläder över halva golvet, och kartonger, påsar, väskor, skor,  album och kollegieblock? på den andra halvan.  Problemet är att jag absolut inte orkar städa. Nej nu tänker jag ta på mig ett par lurviga strumpor och städa för jag flyttar faktiskt på riktigt om inte alls många dagar (sist blev jag och mamma så arga för att vi inte är biffar och orkade lyfta in sängen och soffan, så vi åkte hem igen och lämnade allt)

 

egentligen så åkte jag ju till ullared för att köpa mig ett duschdraperi, därav kände jag att jag var tvungen och visa hur duktig jag var som köpte mig ett alldeles eget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback