martin shop

full rulle hela dagen och jag har inget internet hemma.. en betongbil har tydligen vält i samhället och förstört ledingar och kablar.. iaf. dagen har varit mycket bra.


vaknade halv sex för att åka till ullared med skönt folk. mycket skratt! kom hem efter tio timmar och med värk i fötterna. var också en en aning fattigare och med kläder och ett duschdraperi från ullared och två par skor från scorett!

somnade direkt när jag kom hem till allt för min syster, mycket fin film! väcktes sedan av att jens ringde och ville träffas.. hade även somnat och missat att träffa jenny, så blev träffa henne också!



nu sitter jag här hos jenny med dunk dunk musik på högsta volym och med folk som festar hejvillt,tänker joina nu med min kunga krona!

p.s. det är mest pojkar här som sjunger och dansar till " girls just wanna have fun"




bilden är helt random, kanske kommer bilder från våran lilla trip till ullared, då cilla, karro & min bror var mycket snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback