syfilis, könsvårtor & zingo

gårdagen var helt sjuk! det var verkligen all in och jag gillar det!

tänkte också tillägga att jag fick stressa i slutet, även att jag hade mitt lilla schema och började i god tid. kom även lite sent till niko, dit jag skulle först, eller egentligen så hann jag aldrig komma till henne..
det skulle kunna bero på att jag helt och hållet glömde bort att jag skulle äta innan också..
åhh jag älskar verkligen när man träffar sina girls med mansröst och bara lever livet, glöm inte att syfilis& könsvårtor smittas via cigg, men om man springer genom halva staden och in på en pizzeria och köper sig en zingo så är du räddad!







girls just wanna have fun... bilderna är tagna av kimberly


kvällen slutade underbart men jag har absolut ingen aning om tid eller så, vi somnade i en säng i alla fall helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Niko

HAHA, klockrent :) helt jävla fantastisk kväll :D <3

2010-08-01 @ 15:33:08
Postat av: Lilli La Montmartre

det behövdes

2010-08-01 @ 15:53:33
URL: http://LilliLaMontmartre.blogg.aw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback