01:47

eftersom att jag bor i inavel där det absolut inte händer någonting, så bestämde jag mig för att åka till hålan och träffa min fd klasskompis och nuvarande en utan dom bästa -nikolina. Åkte till henne vid sju-tiden och gick ner på "stan" vid nio-tiden. Tänk att det absolut inte händer någonting i lilla nässjö, inte i inavel heller för den delen, men i inavel finns i all fall lite härligt sommarstuge folk!
Bara för att jag bor i inavel där det aldrig händer något ( ska aldrig säga aldrig, jag vet )  så ska man inte vara så tyken över att det händer saker någon annan stans!  men seriöst, en fredag kväll? det var ju inte ens folk vid hotellet.. hur roligt man har beror inte på var man bor, det beror på vilket folk som är där!
aja.. kvällen spenderades som sagt med nikolina. efter "stan" en stund så blev det att gå vidare till sph för att kolla på lite fotboll & självklart spela lite själv. När folket där senare gick hem, så gick vi tillbaka till stan för att kolla folket.. D-Ö-D-T !!! där satt vi och snackade lite skit tills vi började röra på oss igen.
När vi rörde på oss så kom jag på att bilnycklarna låg hos nikolina och att bilen stod på pappas jobb, en bit ifrån. så då var det bara att traska på för att hämta min väska & nycklar. Antar att det inte är meningen med full rulle varje dag?!
bilderna är gamla ,men jag skrattar fortfarande lika mycket åt dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback