cykel nykter och en sommarcider på det

fick ett önskemål om att blogga innan jag skulle lägga mig, så nu kommer den.
blev en cykel tur igen med angelica på kvällen, alltid lika trevligt. senare på kvällen blev det lite chips, film och sms.
ännu senare blev det bara film och sms
och nu tog precis filmen slut så nu är det bara sms.
nej jag får kolla på en ny film, kan ju inte sova. dock så smsade jag med angelica innan för att hon inte kunde sova och ville smsa men verkade som om hon somnade tillslut ändå, för hon svarar inte ..
avslutar med en mycket gammal bild på mig & mina syskon och Kinkie och hennes syskon som väcker sommarkänslor nu när vädret inte är på min sida längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback