lantliv

efter jag hade vaknat så bestämde jag för att börja veckan med en långpromenad



eftersom att jag inte ville gå själv så fick min jätte gamla kamera följa med
mors lilla Lilli i skogen gick..
blomma i håret..
och moln i blick nanananan...
hittade massor med hallon & smultron som doftade helt underbart!
blev en runda runt spånarp
lantliv blev till skogsliv
det kallas regn..
kändes ju ganska härligt att de hade stängt av vägen när det inte alls var långt hem
så jag fick njuta av kohagar, flugor & traktorer den sista tiden
hur tuff som helst
självklart så skulle solen komma när jag hade förberett mig med tjock hoodtröja och regnjacka
(nej jag klagar inte på solen, den är min bästa vän)
Kvällen tillbringades med Angelica, blev långpromenad, cykelrunda,
lite kortspel
mycket skratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback