shoppingdag med mor

efter en mycket trevlig gårdag blev det inte mycket sömn i natt igen.. men jag ska absolut inte klaga!
bilderna är gamla, men min mobil vill inte överföra bilderna från gårdagen, kanske lika bra?
väckarklockan ringde vid halv nio tiden för att min kära mor ville åka in till stan och shoppa. vilket jag alltid ställer på, därav lite sömn.
åt lite frulle en snabbis innan vi åkte.
Shoppingen började självklart med någon blomsterbutik, mamma kan ju inte låta bli! Sedan blev det a6, tittare runt lite men hittade inget speciellt mer än en datorväska, min mor hittade en handväska.
Liksom när min far shoppar,kan min inte mor gå och shoppa utan att ta en fika. hur mysigt som helst att fika och mycket trevligt är det också!
Vi gick sedan till Ikea ( om mor ska få gå i blomsterbutiker så ska jag få gå på Ikea och så är det bara!) för att kolla runt lite, blev inte att kolla så mycket utan blev en hel del köp där också till min lilla lägenhet., bland annat en jätteväxt, bordstabletter, krukor, lakan, handdukar, toalettsaker och massor med småsaker. Det är så otroligt mycket som man inte tänker på som man behöver, hittade även min älskade potatisskalare där(kommer bli väl använd),  den gjorde dagen!
dagens outfit blev svarta kortbyxor, vitt lite pösigare spetslinne och hade även en lite pösig tröja på morgonen, och självklart massa accessoarer på det, skorna blev mitt nyaste köp, som tydligen lämnade spår efter sig..
fräsch fot, jag vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback