what's the point of doing anything?

what's the point of doing anything?
- helt meningslöst..

idag vaknade jag av att det regnade som aldrig förr och åskade. inte kul alls, solen kom tillbaka!

när jag sedan hade vaknat så berättade mamma att några personer måste ha haft väldigt tråkigt för sig i natt, då de hade varit och skrivit nazist märken på garageuppfarten, slängt all utebelysning, dödat vårat äppelträd, slängt ner saker i våran kompost, what's the point?
enligt mig är det bara onödigt, omoget och ouppfostrat!
mina barn kommer att vara väluppfostrade och snygga!
folket hade tydligen varit hos grannen också och förstört. för någon dag sedan blev en båt stulen också, haha det bor inte ens trehundra personer här, och inte mer än femtio ungdomar .. aja, det är anmält iaf.




gårdagen bestod nästan bara av världens längta cykeltur med Angelica, helt underbart att rulla runt och njuta av livet!


fick även reda på att jag inte kan flytta in i lägenheten förrän slutet av första veckan i augusti, då min hyresvärd har semester.

i går kväll blev det en spring tur efter lite chips, det var helt underbart gott! efter spring turen stod det ett varmt härligt bubbelbad på schemat!

sedan blev det att kolla på någon film som var på kanal 5, mycket bra, kommer dock inte ihåg vad den heter :P  senare på kvällen blev det ut till Jens en stund, innan jag somnade till twilight.


Vad händer idag?
jo en cykeltur med Angelica blir det nog, sen kanske det blir ett bad med Jens. och Angelica? Får se om det blir en myskväll med härligt folk ikväll också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback