hoppar& trampar på ditt hjärta

efter en fullsatt dag kan jag äntligen pusta ut och njuta av lite helg.
vaknade tidigt för att åka till stan och shoppa med älskade far min, medan min bror skulle träna. blev äntligen en vinterjacka från carlings under tusenlappen, efter väldigt många " jag ska köpa mig en snart". nedrann vad svårt det är ass hitta en vinterjacka när man är i väldigt stort behov av en. byte av ett par skor som gick sönder från din sko, lite tyger i olika färger och former från ikea, blev även en diskborste med sugpropp därifrån. lite te och tekulor från the & coffee shop.
när jag kom hem blev det matlagning med far min och sedan lite övningskörning.
engelskan och svenskan gjorde jag färdigt, vilket känns underbart och nu väntar en lugn kväll med symaskinen och musik som underhållning.
bra låt, bra text.
bilder kommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback