snuten

chill dag i skolan någon lektion, någon håltimma, någon inställd lektion, någon framflyttad lektion. slutade vid två i alla fall. dock har jag förstörda byxor. spritpennan läckte guldfärg och på orienteringen fick jag spår av blåbär. blir nog ett par nya jeans inom kort i think.
nu blir det matlagning, typ kycklinggryta, senare blir det handla, plugga, plugga och plugga. sen blir det plugga och plugga innan det blir en promenad och tv.
juste! när jag cyklade hem innan så var snuten i stan. körde sakta so aldrig förr. sedan när en äldre dam skulle över övergångs stället så gick det seriöst i 70 och snuten stannade inte ?!
jag som trodde att man skulle se upp till snuten. aja, detta är nog bara en anledning till varför snuten är som den är osv.
VALET 2010- jag tycker ingenting om detta, är bara så trött på allt och glad att det är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback