grabben hade en lillebror

har varit med om mitt livs tre roligaste visningar.
det började med en blivande student + familj. studenten snubblar in i lägenheten och jag utbrister i skratt. han går direkt raka vägen ut och lämnar sin familj med mäklaren.

efter en halvtimme kommer nästa par upp, två ungkarlar. de skulle inte bo tillsammans, bara att båda var intresserad av lägenheten.
ena killen går raka vägen in på toaletten och använder den. medan den andra börjar gå runt och rotar han i mina lådor, kyl och skåp och plötsligt utbrister

- du lever so en reeeedi ungdom, exakt så so du ska leva.

jag tycker inte om när folk rotar runt i mina lådor. när hans vän kommer ut från toalettbesöket så skriker han

-eyy undra hur många hon har haft sex med i denna sängen


blickar mot mig och blinkar och skrattar till. mäklaren himlar med ögonen går ut och vill visa tvättstugan och den ena mannen följer med, medan den andra, han som gav mig blicken, stannar kvar och stirrar på mina skolfoton som finns på väggen. precis innan går så säger han

- hah jag vill också vara svampbob, tack för besöket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback