man som gillar mus

jag gillar när rut kommer bara sådär. även att det bara var för någon timme eller två, även att vi sågs för några dagar sedan så har vi alltid mycket att prata om. vi var ute och gick en promenad i det fina vädret innan i alla fall vilket var rätt mysigt. vi pratar verkligen om allt och ingenting som jag bara kan göra med henne. vi bestämda även att vi ska gå på bio, water for elephants, jag och rut, vilket jag ser fram emot. blev också the last song prat, det var då rut flippade. hennes blickar kom ständigt och dom säger verkligen mer än tusen ord kan jag lova. bilden visar hur rut blir när hon flippar. satan vad jag gillar promenader och skitsnack i solskenet med denna kvinna, speciellt när hon ser ut som en häst när hon springer.

annars blev det lite grease på slutet innan hon åkte hem och o någon timme sätter jag mig framför tv:n för att kolla på hockeyn.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahhaha en häst! tack lilli tack ;)



the last song moment, AW AW AW AWWWWWW :D

2011-04-25 @ 19:05:19
URL: http://malinaxxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback