groggg

hemma efter en eftermiddag på stan med kinkie linkie. fick med mig en hatt från bikbok, solglasögon & linne från jc. satt fast en halvtimme på tåget för att det var en gräsbrand. alltså missade jag hela första halvleken på fotbollen.

traskade över till jensijensi och gustav. jensi som även fyller 22 idag. grattis broder. vi gick och tog oss en promenad med varsin cigg med gustav. världens enda snälla hund? en hund som jag inte är rädd för, kanske den enda. när vi satt där kom vi in på minnen. hur vi träffades. allt som hänt och han berättade även om sitt liv nu för tiden. hurdan kontroll han fått och att han har slutat dricka öl. hur stolt han var. sådant gör mig glad. prat om adam som dom hade träffat i stan, hur bra överens de hade kommit, bla bla bla. massa tjat om ludvig också. efter pratet om ludvig ändrade jag hans namn på min mobil. så irriterad blev jag, kanske lite svartsjuk men jag har en anledning till att vara irriterad på honom. jens fick mig att komma på ännu fler en anledningar varför jag inte förstår mig på män.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback