styrka är inte att aldrig falla, styrka är att resa sig upp efter varje fall

har varit ute och sprungit en runda, samma sexochenhalv kilometers runda som jag brukar. skillnaden är att konditionen och kordinationen bara blir sämre och sämre för varje gång. förstår inte detta riktigt.

på tal om ingenting så när jag var liten ville jag ha ett septum, pratar om kring åtta års ålder nu, när man började förstå var piercingar är, sen gick tiden fortare än vanligt och mina föräldrar sa nej. dom tycker att det är skrot i ansiktet och utbrister lite då och då "är inte du för gammal för sådant, det är väl fjoronåringar som har såndant?". har varit sugen på det ett bra tag nu igen, tills jag märkte hur många andra som har det. det är ändå ett hål som lätt går att dölja, syns liksom inte ens. men jag har tänkt. det blir nog inget septum, prioriterar andra saker före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback