julafton

årets höjdpunkt? kanske. i alla fall gemenskapens höjdpunkt där man skall vara med nära och kära, dock svårt när dem bor lite här och där i världen. dock räcker det gott och väl med min lilla familj. inte nog med det så kommer min bästavän hem ikväll och min kära hit ikväll för mys, bubbelbad och bastu.

med en fullproppad mage med gottigheter så över till klapparna, som säkert kan bli en känsligt ämne för vissa. synd. jag har precis fått vad jag bett om. personliga saker och ting. inte så mycket kanske, men jag önskade mig heller ingenting. boken stig tittar ut med lars winnerbäck, halsbandet eternity, fårskinnstofflorna, äsch, allt var precis lika bra. perfekt.

till sist men inte minst. från mig till er, god jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback