handic

förmiddagen bestod av att bränna femhundratrettiotvå kalorier och ha fel på tiden. en runda i vetlandas butik också. fick med mig mina efterlängtade örhängen. knas att de finns i vetlanda men inte i stan.

eftermiddagen/ kvällen bestod av att jag tog tåget till nässjö staden för att möta upp fina nikolina på stationen. sedan begav vi oss mot hemmakväll för att hyra oskuldens tid. helt okej film, eller kanske lite mer än okej, men inte top fem. vi gick vidare mot ica för att köpa en daimtårta, vilket är tradition enligt mig och niko. dock fanns det ingen där, dock kom vi ut med cider och estrella femtio procent mindre fett sourcream& onion chips, vilken är den godaste och knaprigaste. mums. vi gick sedan till willys för att köpa vår efterlängtade daimtårta och sedan hem till niko. där det blev en film & mys kväll med ny tv och allt. efter filmen var problemet att få ut skivan ur tv.n. men efter en kvarts intensivt letande hittade jag svaret.. i bruksanvisningen. heh. stannade inte så länge, men nu inser jag verkligen hur mycket jag saknat våra omogna kvällar.

övningskörde hem och far tyckte att jag jag skulle lära mig att hantera en situation med sladd. har nog inte haft så roligt när jag kört innan. nu blir det en film och lite telefonsamtal.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback